Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 00:11 - относно моето име
Автор: raamonlubelm0nd0 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1175 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.02.2008 09:56


Аз нямах намерение да го споменавам, но като ме питате ще, Ви, кажа. Всъщност истинското ми име е Рамон Лу Белмондо. Ра Амон е моя божествен литературен псевдоним, а дали  баща ми  е пуерториканец или бразилец от италиански произход, майка ми не е сигурна. Имала е някаква много кратка авантюра с него в следствие, на което тя -бременна, а той с билет за авиокомпания Балкан далеч извън пределите на страната.  Нося евентуално неговото име, не че той ми го е дал, ами майка ми си мислила, че той ще се върне и много ще се зарадва. Няма начин, викам й, щял е да си строши краката да бърза да се забие в Полски Тръмбеш. Като не мога да си го изкарам на него си го изкарвам на нея. И то по онова време е било голям срам да имаш дете без таткото да е до теб и да сте бракосъчетани (само каква дума, а!?). Срам и за теб и за цялата рода. И за да не се черви дядо ми (активен борец против фашизма, член компартии, кмет и т.н.) задействал връзки във висшити ешелони (този израз го знам от него - беше му любим) и уредил Софийско жителство и апартамент в центъра на София. С него много се имахме докато беше жив, въпреки че нито веднъж не ми каза Мони, както ми вика майка ми. Той се казваше Росен и се е надявал един ден някой внук да носи неговото име, а не да има мургово като циганче внуче със звучното латинско име Рамон.  Р-то в началото на името ми е малък компромис от страна на майка ми. За него обаче си бях "Роска,Такаде,Тотакатрябвашедатекръстим". Много ме обичаше и не си признаваше, че в началото не е искал да ме види близо 9 месеца.


Тагове:   моето,   име,   Относно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: raamonlubelm0nd0
Категория: Лични дневници
Прочетен: 83535
Постинги: 42
Коментари: 75
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031