Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 20:12 - Повечето от нас или 100 годишното дете
Автор: raamonlubelm0nd0 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1361 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2009 20:33


Вчера намерих на плажа това на снимката долу и се сетих за времето преди 20 години.

imageimage

Когато бях малък, както се досещате нямаше интернет. То радио, телевизия и телефони нямаше преди 100тина години. После почнаха да се появяват тук там. И така нататък. Впрочем когато бях малък играехме на чилик, на гуцка, на жмичка, надбягвахме се с конете или ловяхме гарги (гларуси тогава още нямаше), крадяхме плодове и грозде от лозята. Повечето ми връстници пораснаха, само аз останах дете и продължавам да си играя същата поляна, за която вече е трудно да се каже, че е поляна. Настроиха блок до блока, а там където няма има коли. Със следващите деца играехме на лимки, на ножка, пак на жмичка, карахме лагерни колички, играехме футбол и също крадяхме грозде от лозята. Тогава повечето от нас постоянно носеха тази част от кранчето на чешмата в джоба си, защото по онова време на обществените чешми обикновено липсваше именно тази част и вода можеше да пиеш ако си я носиш.  Тези деца също пораснаха. Много от тях си днешните мутри, за които пише във вестниците, а аз си останах дете. Сега като чели няма деца по улиците - никои не играе на лимки, не кара лагерни колички. Крушите зад блока есенно време окапват, а преди не успяваха да узреят. Къде са децата?

Мина време докато разбера, че са пред компютрите. Мина още време докато и аз се науча да си играя с компютър. Сега си играя с Вас. След време ще пораснете, аз ще трябва да уча нови игри и пак ще си играя с децата.

image

А за да се уверите, че се справям с интернет и съм достоен да си играете и Вие с мен (не само аз със Вас) ще прикача едно филмче за детството, което намерих в интернет пространството.



Тагове:   дете,   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. antihuman - ППППффф
06.03.2008 22:25
Как ми се иска да ти изкрешщя :,,НЕ Е ТАКА!'',но уви ;( Аз съм на 16 и нямаш напредстава преди всички пред блока се събирахме играхме на развален телефон , на стражари и апаши на сляпа баба, събирахме се по 10-12 деца в някой вход и играхме! А сега .......... какво има толкова на тези компютри.Няма да забравя преди как черниците и гроздето още не бяха готови за ядене ,а вече ги нямаше ,а сега ................. окапват ;(((((( Тъжно ми е много ;( Какво стана на децата ? Как искам да се върнат онези щастливите Истинските детски спомени ,но уви ;( Сега ако питаш едно дете: ,,Какво правиш'' то ще ти каже: ,,Играя на компютъра CS и Diablo и Wow !Аз ли съм луд или просто децата са такива вече.Макар ,че съм на 16 години ме боли като дете.Искам да е както преди да ги има онези Детски Щастливи Истински Дни ... ,но уви ....немога да ги върна а много ме боли ,но уви! Ех живот ;(((((((((
цитирай
2. raamonlubelm0nd0 - аха, antihuman
06.03.2008 22:31
ама ти не си никак антихуманен някак си!? Аз пък като бях на 16 ходех с тайфата без билети на кино ама няма да ми стигне мястото и ще трябва да напиша нов блог. Радвам се, че въпреки разликите във възрастта споделяме сходни възгледи. Проблема обаче не е в компютрите както правилно си забелязал, а в хората зад тях.
цитирай
3. antihuman - axa прав си
07.03.2008 10:23
Но въпреки това ме боли ;( Искам да видя деца където гонят кучетата , целят се с камъчета ,играят на пясъка пред блока , но просто е някакъв блян ;( Забравени неща ,но ми остава надеждата ,че няма да остане така :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: raamonlubelm0nd0
Категория: Лични дневници
Прочетен: 83629
Постинги: 42
Коментари: 75
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930